HTML

Osztolykán Ági

Osztolykán Ági LMP-s képviselő világlátása, mindennapjai, munkája

Friss topikok

  • lobster thermidor: Szerencsénkre a sok vak között akad néhány látó, és nem utolsó sorban érző EMBER. (2013.03.20. 13:35) Ideológiai vakság
  • Taxomükke (UK): A magyar tarsadalom arculkopese, hogy egy Zagyva kategoriaju taho kepviselo lehet. (2013.03.01. 14:17) Sötétség a Tisztelt Házban

Címkék

Osztolykán Ági blogol

2013.04.11. 13:49 osztolykanagi

A költészet napján

Címkék: Címkék

Kedden az esti fürdés nagyon élménydúsra sikerült, mert miközben folyt a víz a kádba Zsombor besétált és a következő mondta: „Anya tanultam egy József Attila verset, elmondjam?” Az arcom felderült a 7 éves kérdésére és buzdítottam, persze-persze:

„De szeretnék gazdag lenni,

Egyszer libasültet enni,

Jó ruhába járni kelni,

S öt forintér kuglert venni. 

 

Mig a cukrot szopogatnám,

Uj ruhámat mutogatnám,

Dicsekednél fűnek fának,

Mi jó dolga van Attilának”

Most is mosoly ül az arcomon, miközben írom ezt a bejegyzést, mert fantasztikus látni, ahogyan ír, olvas és József Attila verset mond. Köszönet érte Ági néninek és Marci bácsinak. Jómagam a csengersimai iskola  szavaló üdvöskéje voltam, imádtam verset tanulni, azokat elszavalni. Kicsit nagyobb tétben ezt gimnazista koromban is folytattam, sőt kacérkodtam a Színművészeti Főiskola gondolatával is.

A lényeg azonban az, hogyha bármi jó vagy rossz dolog bántja a lelkemet, akkor az segít a legjobban, ha előveszem Ady, Kosztolányi, József Attila vagy akár Varró Dani verseskötetét és elolvasok néhány számomra kedves verset, melyek segítenek a lelki egyensúly megtalálásában.

Szóval én most a mai napon egyszerre ünneplem a költészet napját és kisfiamat, akin először láttam, hogy élvezi a verstanulást és versmondást.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://osztolykanagi.blog.hu/api/trackback/id/tr875216897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása