HTML

Osztolykán Ági

Osztolykán Ági LMP-s képviselő világlátása, mindennapjai, munkája

Friss topikok

  • lobster thermidor: Szerencsénkre a sok vak között akad néhány látó, és nem utolsó sorban érző EMBER. (2013.03.20. 13:35) Ideológiai vakság
  • Taxomükke (UK): A magyar tarsadalom arculkopese, hogy egy Zagyva kategoriaju taho kepviselo lehet. (2013.03.01. 14:17) Sötétség a Tisztelt Házban

Címkék

Osztolykán Ági blogol

2013.03.18. 13:48 osztolykanagi

Ideológiai vakság

Címkék: cigány szegregáció Balog Zoltán

Ma kiderült számomra, hogy miért vagyok más! Régóta érzem már ezt, de ma reggel Balog Zoltán miniszter úr megvilágosított.

Ideológiailag VAK vagyok! Vak vagyok, mert nem fekete-fehérben látom az életet és abban az oktatás helyzetét szegény hazámban.

Ideológiailag VAK vagyok, mert nem hiszek és az utolsó véremig ellenezni fogom a szegregációt, mint eszközt az oktatásban.

Ideológiailag VAK vagyok, mert nem hiszem, hogy az otthonról hozott szociokulturális hátrányokat úgy lehet csökkenteni, hogy a mi gyerekeinket azért mert kicsit vagy nagyon sötétebb a bőrük külön osztályban, külön tanítsuk.

Ideológiailag VAK vagyok, mert nem hiszek abban, hogy a külön útról van visszaút a "normálba".

Ideológiailag VAK vagyok, mert nem hiszek abban, hogy a huszártelepi cigánygyerekeknek az a jó, ha ők az egyház szárnyai alatt is szegregáltan tanulnak.

Ideológiailag VAK vagyok, mert számomra nincs különbség a SZEGREGÁCIÓ felfogásban a Jobbik "pozitív szegregációs" fogalma és Balog miniszter úr felfogása között.

Ideológiailag VAK vagyok, mert azt gondolom, hogy az ember, aki ráadásul MINISZTER ebben a fantasztikus légkörű, jókedvet, bőséget sugárzó országban nem mondhat olyat, hogy "vannak olyan családok, amelyek nem nevezhetőek  családnak és vannak olyan szülők, akik nem nevezhetőek szülőnek..." hiszen ez is rasszizmus csak SOFT verzióban.

Végezetül pedig így már értem Szaninszló félművelt Ferenc és a Kárpátia Együttes frontemberének kitüntetését! : BALOG ZOLTÁN VAK no de csak IDEOLÓGIAILAG

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://osztolykanagi.blog.hu/api/trackback/id/tr755141465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lobster thermidor 2013.03.20. 13:35:39

Szerencsénkre a sok vak között akad néhány látó, és nem utolsó sorban érző EMBER.
süti beállítások módosítása